czwartek, 20 września 2012

Najtrudniejsze są początki:)

Witam:)
Oto mój pierwszy i pewnie mało ciekawy wpis, ale jakoś zacząć trzeba.
Nie umiem poprowadzić bloga o jednej wspólnej tematyce, więc pewnie znajdzie się tu wszystko i.....nic?

Mój pierwszy temat to szampony:) albo raczej pomysł jak wydać kasę i być mało zadowoloną.
Zakupiłam dwa szampony z firmy ALVERDE, jeden do włosów blond, drugi do intensywnej odbudowy.

I tak:
wypadło dla mnie słabo. 
Przyczyny mojego rozgoryczenia. Wybrałam szampon zgodny z kolorem włosów ale nie z potrzebą skóry. Mam problemy z przetłuszczaniem i ten specyfik pomógł mi tylko na chwilę tj. 1 dzień roboczy. Dużo? Mało? 
Dla mnie za mało! Dwa, trzy dni spokoju oto mój cel.

Drugi specyfik:
I tu mówię tak..... 2 dni spokoju.
Jest jeszcze coś, przeczytałam gdzieś takie mądre zdanie, że odstawiając kosmetyki z silikonami trzeba odczekać, trzeba pozwolić włosom przystosować się do nowych warunków, do nowych środków. I jest coś w tym zdaniu prawdziwego!!! Czym dłużej używam tym lepiej reagują moje włosiątka na te środki.

Czytam Dziewczęta Wasze blogi i szukam recenzji kosmetyków z Rosji... nie stać mnie na odwiedziny za wschodnią granicą ale kosmetyki są jak najbardziej na polską kieszeń. Czas na próbę:)

1 komentarz:

  1. I tak oto dotarłam do końca czyli do poczatku :) I z niecierpliwością czekam na każdą kolejną prezentowaną kawalerkę:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń