wtorek, 23 października 2012

Kawalerka 2


Znacie już moją miłość do kawalerek = małych mieszkań;-)
Uczucie to wybuchła nagle i niespodziewanie około 3 lat temu, i tak tkwię w tym uczuciu do dziś.
Wyszukuję w internecie małych mieszkań i próbuję pomysły projektantów przenieść na mój „kawałek podłogi”.

Mieszkanie które widzicie w tym wpisie zaczerpnęłam ze strony www.sferawnetrz.pl.
Mieszkanko jest pięknie urządzone a jeszcze piękniej wykorzystano w nim każdy kawałem podłogi a nawet sufitu :-)
Projekt do wykorzystania w kamienicy lub w bardzo wysokim mieszkaniu. Standardowa kawalerka w bloku jest też niska a raczej „w standardzie” (u mnie 245 cm wysokości) więc antresola odpada. Jednak mimo wszystko pomysł i wykonanie godne naśladowania.

Pozdrawiam i miłego oglądania.




















Pytanie: gdzie tu jest szafa albo inny schowek na ubrania?


4 komentarze:

  1. ach jakie piękne wnętrze ;) też uwielbiam małe, przytulne mieszana urządzone w ciekawym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też..... najbardziej fascynuje mnie jak upchnąć całe swoje życie na takim metrażu;-)

      Usuń
  2. antresola od kiedy pierwszy raz wzięłam katalog IKEA do ręki to moje marzenie! :)) super inspiracyjny post :) chętnie przenioslabym niektóre z tych mebli do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń