poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Kawalerka 47

Kawalerka 31 
źródło




















3 komentarze:

  1. Pięknie. Bardzo masz fajne propozycje na małe mieszkanka. Warto do Ciebie zaglądać. Świetne rozwiązania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tylko ciemno. Zimą u nas nie do wytrzymania;) Aczkolwiek podoba mi się sam fakt, że jest taki przestronny balkon, ja balkonu nie mam w ogóle bo mieszkam na poddaszu;) Ale gdybym była marynarzem to jako mieszkanie w okresach międzyrejsowych mogłoby być;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, jednak da się tak budować, żeby małe mieszkania też miały duże balkony... tylko szkoda, że nie w Polsce :( Mam wrażenie, że u nas balkon jest jakimś super luksusem, bo najmniejsze mieszkania mają zwykle maleńkie balkoniki, czasem nawet 1 m.kw. O_o Można wejść, popatrzeć, i wycofać się tyłem, bo na obrócenie się już brakuje miejsca :P

    OdpowiedzUsuń