poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Kawalerka 48

Kawalerka 34 
Źródło - deccoria.pl
















7 komentarzy:

  1. Ehh i znowu balkon... Ława w przedpokoju i stół w kuchni bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi ludwiczek przypadł do gustu:-)

      Usuń
  2. Bardzo dobry pomysł - świetne rozwiązanie i umeblowanie. Nawet znam identyczny rozkład mieszkania w Warszawie na Grochowie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, i wyjątkowo - kawalerka faktycznie kawalerska, bo łózko pojedyncze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha
      nie zwróciłam uwagi, że to pojedyncze łóżko :-)kawalerka!!!

      Usuń
  4. przepiękne :D no coś cudownego... i ta czystość formy :)
    bajka :D
    a za te dodatki-no szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie połączenia biel i szarość :)) wszystko pięknie urzadzone. Ja mam to dopiero przed sobą:)) już nie moge się doczekać
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://m-lenat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń