poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kawalerka 53

Kawalerka 21 












10 komentarzy:

  1. bardzo podobaja mi sie kawalerki,ktore wyszukujesz,takie w moim guscie sa:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne świetne mieszkanie i na dodatek z brązową kanapą :)) a własnie się zastanawiałam jak będzie brązowa wyglądała do białych ścian!
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne super pomysły :) półko-schodki na antresolę jak zwykle rządzą ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! jestem pod wielkim wrażeniem. Bardzo podoba mi się rozwiązanie z schodkami służace jako półeczki przy miejscu do pracy. Bardzo ciekawa aranżacja. Jedna z najlepszych jakie widziałam dla małych mieszkan

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kawalerka - każdy metr zagospodarowany i do tego super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprowadziłabym się tam nawet od zaraz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obraz na ścianie bardzo przypadł mi do gustu, ożywia całość

      Usuń
  7. Your mode of describing all in this piece of writing is genuinely pleasant,
    every one be able to without difficulty know it, Thanks a lot.


    My homepage ... russell hobbs toaster nz

    OdpowiedzUsuń
  8. Juice machines and consequently Extractors are needed in each enjoy crank out beverages in order for going
    on a fast. An electric powered Juice machine or
    perhaps Owners manual Juice extractor? How considering it
    all and also just how good deal do you want to waste?
    Specific stupendous tiny juice extractor, recently 13.
    5" tall, runs on the specific patented pulp ejection solution since larger, moreover boasts a massive 6 spring ensure. Any of these twice gear are produced from S / s. Their own in reality small, their a wonder a lot of people really aren't persons in PSP Vita mixer.

    Here is my site montel williams juicer blender

    OdpowiedzUsuń