czwartek, 16 maja 2013

Kawalerka 58

Kawalerka  -  37 














8 komentarzy:

  1. ale piękne :) małe a takie przejzyste :)
    no i ten regał :D chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo w moim guście...no tylko ja mam więcej pierdół hihi ;)))
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czegoś mi tu brakuje... Ale bardzo podoba mi się pomysł na wydzieleniem części sypialnianej :) Moja koleżanka miała podobną kawalerkę, ale z mężem zawsze rozkładali sofę do spania i na dzień ją składali. Dobrze, kiedy znajdzie się miejsce na łoże małżeńskie, nawet w kawalerce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż nie chce się wierzyć, że to tylko 37 m. Super!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna przestrzeń. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne! właśnie mamy z narzeczonym kupić taką kawalerke o takim samym układzie tyle ze bez balkonu i sposob w jaki to wszystko jest wykorzystane jest niesamowity. swietny pomysl z tą sypialką bede taką miec i nawet schodki są wykorzystane by upchać jakieś pierdoly czy rzeczy sezonowe żadna wolna przestrzeń sie nie marnuje:) zakochalam sie!:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zamieszczone mieszkanie pomoże Wam w realizacji własnego gniazdka :-) pozdrawiam gorąco i jak już się urządzicie prześlijcie zdjęcia :-)

      Usuń