środa, 22 maja 2013

Domeczek

Mieszkanie - 37 
















8 komentarzy:

  1. Tak klimatycznej kawalerki jeszcze nie widziałam, ale wiem, że cuda można stworzyć z małych projektów, wystarczy tylko dobry pomysł.
    Podoba mi się ta magia kolorów połączona z estetyczną bielą.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite wnętrze,mega kolorowe i bardzo optymistyczne. Budząc się w takim wnętrzu człowiek nie ma innego wyjścia jak tylko mieć dobry humor i być szczęśliwym :)
    Cmok

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej mi się ta biel podoba:) Mieszkanko cudne, w fajnym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta misa... waza, w której stoją różowe kwiaty - czy on ma kształt muszelki? To jest śliczne, w takiej trzymałabym kwiaty w łazience ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. hah, zawsze się zastanawiałam nad tym łóżkiem schowanym w ścianie :P Jak na taką przestrzeń - zamiast rozkładania zwykłej sofy - to super pomysł :) Chociaż ja cały czas widzę komediową wizję, jak się razem ze śpiącym zamyka do środka... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Małą przestrzeń też można urządzić z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wesołe mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie! Tak kolorowo, a zarazem wcale nie przytłacza (bo dużo bieli) :) Ślicznie :) I te poduszki takie piękne...
    mmm... Cudo :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń