poniedziałek, 3 czerwca 2013

Kawalerka 62

Kawalerka 19 










13 komentarzy:

  1. taka mala powierzchnia a tak ladnie urzadzona

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie: kobieco, ale bez zbędnych słodkości. jedynie zgrzyta mi kolor mebli i zastanawiam się, gdzie kobieta trzyma swoje rzeczy? bo nie wierzę, że mieści się w jednej szafie w przedpokoju...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rozwiązanie, niby mała powierzchnia a wydaje się przestronnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne fajne mieszkanie,najbardziej podoba mi się pokój...ta latarnia jest boska i stolik zachwycający...Tylko kuchnia jakoś nie za bardzo mi leży ale ogólnie ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuchnia odbiega od całości, mało dopieszczona jest!

      Usuń
  5. Całkiem przestronnie i fajnie, a kolor płytek w łazience podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prysznic w podłodze to coś co bardzo mi się podoba, drabinka przy szafce też. No i te 19m2 zostało bardzo dobrze zagospodarowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy potrafiłabym się "tak streścić" w ilości rzeczy. Efekt jest bardzo fajny, całość lekka. Tylko to łóżko po drabince jak dla mnie za klaustrofobiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 19m, hardkorowo :D motyle cudne, ale na antresolę to się chyba trzeba wczołgać, no i lepiej nie zrywać się nagle jak zadzwowni budzik ;)
    No, i ja bym raczej nie zmieściła tam wszystkich moich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też motyle przykuły uwagę - rewelacja

      Usuń
  9. przepiękne mieszkanko :)
    a ta biel i te ciepło :)
    no i oczywiście.... te światło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak mała przestrzeń, a taki fantastyczny efekt! Potrafisz znaleźć perełkę!

    OdpowiedzUsuń