czwartek, 6 czerwca 2013

Kawalerka 63

Kawalerka 37













10 komentarzy:

  1. jest śniadanko,jest i post u Ciebie,to jak taki codzienny rytuał :))
    Kolejne fajne mieszkanie,ciekawe rozwiązania ale znów przyczepię się do kuchni...no jakoś mi ona nie leży ;P
    Miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kilaka rzeczy bym stamtąd wyniosła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wynoszę "kryształowy" żyrandol :-)

      Usuń
  3. Piękne mieszkanie, trudno uwierzyć, że ten salon należy do mieszkania w kawalerce. Podobnie jak Beti, nie do końca podoba mi się kuchnia, ale ja wszędzie widziałabym białe meble;) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym mieszkaniu przypadły mi do gustu duże okna - uwielbiam światło

      Usuń
  4. To mieszkanie wydaje się bardzo przestronne! Bardzo w moim stylu: stonowane, jasne, ale nie wyłącznie białe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę bym tu pozmieniała, ale jest jasno i przyjemnie :) Ja też uwielbiam mnóstwo światła we wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wierzę, że to tylko 37 m. Piękne. I te obrazy.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrazy - nigdy nie zakupiłabym ich w sklepie, raczej ominęła szerokim łukiem a one są rewelacyjne! i jak się komponują z całością :-)

      Usuń