wtorek, 2 lipca 2013

Kawalerka 70

Kawalerka 34 













5 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak mało drewna... Uwielbiam drewno i taka półeczka jaj w łazience bardzo by mi się przydała. A nawet kilka takich półek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ąz zamruczę na widok tych zdjęć :)
    przepiękne :D
    a ta biel... eh i ta szarość :D podobna do mojej roguweczki, na którą już czekam ponad miesiąć :D
    mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo,bardzo mi się podoba! Kolory które do mnie przemawiają i nie przeładowane...a z tym mam największy problem hihi
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor scian i ta podłoga... tylko na suficie się za dużo dzieje, ktos zaszalał z karton-gipsem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. biuro trochę za surowe jak dla mnie - coś na ścianę by się przydało. Reszta jak najbardziej na tak!:)

    OdpowiedzUsuń