środa, 10 lipca 2013

Kawalerka 72

Kawalerka - 31m²
















8 komentarzy:

  1. genialnie zagospodarowane małe mieszkanko.... ja mam ciut większe i jeszcze nie opanowałam sztuki ogarniania małych mieszkanek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny motyl w ramce, i ten cudowny stojące świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To co spodobało mi się najbardziej to mnóstwonaturalnego światła, krzesła/fotele, filiżanki z dzbankiem i świecznik. A no i szare drzwi:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lekkie,bardzo urokliwe mieszkanko i świetne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie umiejscowione łóżko :) I to mydło w łazience - super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne mieszkanie. Podoba mi się praktycznie wszystko, no może kafelki (?) nad blatem w kuchni najmniej, ale cała reszta świetna.

    OdpowiedzUsuń