poniedziałek, 29 lipca 2013

Mieszkanko

Mieszkanie - 43  


















7 komentarzy:

  1. Każdy centymetr świetnie wykorzystany! Coś pięknego i te kolory i smaczki. O pościeli nie wspomnę. Cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie to mieszkanie,widze ze abazury wracaja do lask,wyglada to ciekawie na tle tych mebli,a nawet mi sie podoba:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, na pościel zwróciłam największą uwagę :P Dobrze, że biel jest ożywiona kolorowymi dodatkami, to dodaje energii w całym mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Meble kuchenne zabieram i te dwa krzesła przy stole i już mnie nie ma hihi :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. naprwde z charakterm :)) podoba mi sie:))

    buziak na mily dzien

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo :) i ten żółty stołeczek...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh, pikne te twoje inspiracje..Pozostaje mi tylko przekonac małża do białych ścian...;-P

    OdpowiedzUsuń