wtorek, 16 lipca 2013

Z dala od kawalerek !!!

A dziś dla omiany: mieszkanie 67 

















11 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć tyle metrów! Co prawda jak na mnie to trochę zbyt sterylnie, ale jakby ktoś mi dał takie sterylne 67m2 to całowałabym go po rękach:D Podoba mi się bardzo układ mieszkania i drzwi, które się tam znajdują:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne świetne mieszkanie,najbardziej podoba mi się kuchnia,widać w niej życie i kolor a resztę musiałabym trochę dopieścić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brakuje rzeczy, które pokazują, że w tym mieszkaniu jest życie ale mimo wszystko kocham je !!!

      Usuń
  3. Podobają mi się te kominko=piece. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. super przestronna kuchnia z jadalnią zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. o takiej kuchni można marzyć :-)

      Usuń
  6. bardzo ładne :) a najbardziej zapamiętałam ten widok na balkonik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra mieszkanka wyszukujesz. Tak trzymaj.
    Zaglądam dla inspiracji na własne M3. Tak przy okazji jak znajdziesz rozwiązania na 3 pokojowe, ucieszy moje oko ....
    :-) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz jaki masz metraż a na bank coś wyszukam :-)
      pozdrawiam

      Usuń