wtorek, 20 sierpnia 2013

Kawalerka 80

Kawalerka - 30 












7 komentarzy:

  1. Kasiu śliczne mieszkanie,najbardziej urzekły mnie krzesła przy stoliku,są przepiękne i materiał na kanapie bardzo podobny do mojego.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne mieszkanie. Oczywiście - krzesła też mi wpadły w oko i ceglana ściana - super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, jak się sprawdzają takie półki pod prysznicem, bo wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie urządzona jak na taki metraż, ale szczerze powiedziwszy to ciężko się mieszka w tak małych mieszkankach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zrobione mieszkanko dla singla z jedną walizką ciuchów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasno i przytulnie... i nawet miejsce na kominek sie znalzało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te krzesła przy stole jadalnianym/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń