środa, 11 września 2013

Kolorowe cacuszko

Kolorowe mieszkanie ok. 46
Facebook















8 komentarzy:

  1. Bardzo kolorowe i optymistyczne mieszkanie.Po przebudzeniu w takim człowiek od razu naładowany pozytywną energią :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, w takim pięknym i kolorowym mieszkaniu taka pogoda jak dzisiaj nie straszna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam MK

    OdpowiedzUsuń
  3. Gustownie, z ciekawymi szczegółami (skrzynia z czerwonym zawiasem!)
    Bardzo miła odmiana do "wybielonych wnętrz" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się spodobało mimo, że kolor to nie jest moja mocna strona. Szczególnie ta turkusowa witryna. Zachciało mi się takiej. A przy okazji zapraszam do mojego sklepiku z marka Tine K Home - http://kokonhome.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim mogłabym mieszkać! :) Cudowne lusto w łazience ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jak przystało na color-mercado, uwielbiam kolor :-) Wspaniałe wnętrze, pełne soczystych, świeżych barw. W takim wnętrzu cały rok mamy wiosnę! Tych, którzy czują taki klimat zapraszam do naszego sklepu z kolorowymi i wzorzystymi tkaninami prosto z USA www.color-mercado.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. No i jeszcze ten..."pluszak" :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowe dodatki, to nie tylko poduszki, obrazy i tekstylia. Zajrzyj do kolekji Young Users by VOX i sprawdź jak fantastycznie można zaaranżować pokój dzienny, sypialnię lub kawalerkę dzięki kolorowym nakładkom na fronty szaf tutaj: http://www.meble.vox.pl/artykul-stworz-swoje-meble-927.html Co sądzisz o takim rozwiązaniu - napisz w komentarzach poniżej :)

    Poznaj bliżej kolekcję tutaj: http://www.meble.vox.pl/kolekcje-mebli-vox-young-users-by-vox

    OdpowiedzUsuń