czwartek, 26 września 2013

Roczek

I oto niepostrzeżenie prześlizgnął się już rok mojego blogowaniaJ

Pierwszego wpisu dokonałam 20 września 2012 roku  i dotyczył manii zbierania oraz przechowywania kalendarzy. Mamy właśnie końcówkę września 2013 i nic się nie zmieniło nadal przechowuję moje skarbeńka głęboko w szufladzie i ani myślę się ich pozbyć.

Mogę się pochwalić nowym nabytkiem, nowym kalendarzem! J Zaskoczenia nie będzie, nadal jestem wierna marce „Zwierciadło”, chociaż troszkę mi smutno, że jakość papieru jest inna (gorsza) niż rok temu i nadal nie ma zakładki, która sama muszę sobie dorabiać.


Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję, że zaglądacie na bloga poświęconego w 98 % małym mieszkaniom a w 2% innym sprawom. 



Jeszcze jesień nie rozgościła się na dobre a ja już pijam rooibosa w świątecznym kubku :-)

11 komentarzy:

  1. Kochana gratulacje roku w blogowaniu:)))) wielki buziak za każdy Twój wpis:)))****

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Miłość do kalendarzyków odwzajemniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, u mnie też niedługo rocznica, pozdrawiam i kolejnych roczków życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam w rękach, ale słyszałam wiele głosów osób zadowolonych ze zmiany papieru. Poprzedni był za śliski i notatki się rozmazywały. Okładka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mi się nic nie rozmazywały, a ten tak szorstki :-)

      Usuń
  5. Ciekawe hobby. Kalendarze, chyba musisz przeznaczyć na nie sporo miejsca :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pracy mam drugą kupkę kalendarzy :-)

      Usuń
  6. Ja tez uwielbiam kalendarze...a ten ze zwierciadła śliczny....
    co do bloga..jest super...inspiruje na maksa..tak trzymaj..pzdr

    OdpowiedzUsuń