piątek, 4 października 2013

Kawalerka 86

Kawalerka -31 m ² 












7 komentarzy:

  1. Małe ale wszystko się zmieściło i fajnie,że ma dwa okna.
    Miłego weekendu Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na białe wnętrze to bardzo mi się podoba. Jakbym miała jeszcze jeden pokój to zrobiłabym go na biało:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie nie pasuje mi tutaj ten telewizor, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe wnętrze, mała powierzchnia "sprytnie" zaaranżowana ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkanie ogólnie robi wrażenie przestronnego, jest jasne i niezagracone, ale wydaje mi się iż właściciel ( bo nie sądzę że jest to mieszkanie dla dwojga ) ma niewiele miejsca na swoje rzeczy osobiste :o).

    Ja zrezygnowałabym z części ściany pomiędzy pokojem i kuchnią aby jeszcze bardziej otworzyć przestrzeń i zmieniłabym miejsce szafy aby ją dodatkowo powiększyć oraz aby utworzyć kształt kwadratu w przedpokoju i znaleźć miejsce na ładny fotel lub ciekawą pufę :o)

    Ale mieszkanie ogólnie ma ciekawy kształt i potencjał :o)) i sprawia wrażenie "lekkiego" jak się je ogląda. Kolor biały jak najbardziej TAK, mam nadzieję, że w niedługim czasie i ja doczekam się wszechogarniającej bieli w moim domu :o))))

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te mieszkanie, daje rewelacyjne odczucie przestrzeni i gościnności.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń