sobota, 4 stycznia 2014

Kawalerka 105

Kawalerka 22 m²


7 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy chciałabym korzystać z tych schodków... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biel i drewno... czy muszę dodawać, że to kocham?! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Schody wyglądąja ja trochę niebezpieczne, ale reszta świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziałabym,że mieszkanie jest mikroskopijne ale bardzo mi się podoba,nawet ta czerwień,której nie znoszę(oprócz świąt) mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są mieszkania które maja po podłodze 22m2 ale jak się doda kawałek antresoli do spania, to jest nad czym popracować. Najciekawsze są mieszkania mikro, wtedy widać czy właściciel ma na nie pomysł , czy wrzuca to co się zmieści i jakoś się żyje, choć i tak podziwiam ludzi którzy potrafią się ograniczyć do minimum z książkami, ubraniami, garnkami itp bo gdzie to wszystko zmieścić na dwudziestu metrach :o) ja na 53 ledwie znajduję miejsce , ha ha

    świetny blog, dziękuję i pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 32 i bardzo czuję ja mi ciasno i ciężko :-)

      Usuń