czwartek, 9 stycznia 2014

Kawalerka 107

Kawalerka 29 m²

 









7 komentarzy:

  1. najpierw zachwyciły mnie te skrzynki w kuchni..ale gdy zobaczyłam łóżko WOW :D
    no i oczywiście jak zawsze... piękna biel i ogólnie całe wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Ciesze sie że tu trafiłam bo ten blog to kopalnia inspiracji! Mało tego uświadamia mi, że nie tylko duże mieszkanie moze być piękne i funkcjonalne... a to ważne bo jesli bede musiala szukac mieszkania to tylko na mini kawlareke bedzie mnie stac :P Pozdrawiam gorąco i czekam na kolejne wpisy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciszę się i zapraszam częściej:-)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Jestem tu codziennie :) przesuwam sie w przeszłosc i martwie sie bo powoli zblizam sie ku końcowi :(

      Usuń
  3. Jak zwykle trudno uwierzyć, że to tylko 30m2 ! Fajny kształt okien jest w tym mieszkaniu !

    OdpowiedzUsuń