wtorek, 28 stycznia 2014

Kawalerka 110

Kawalerka 30

















15 komentarzy:

  1. biel i drewno :D MIŁOŚĆ MOJA :D
    te piękne okna i te lustro :) coś niesamowitego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie obmyślam czy w moim "maleństwie" da radę powiesić lustro - optycznie mieszkanie zyska kilka centymetrów
      pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. niesamowite wnetrze!jaka duza kuchnia!nawet kacik sypialniany sie zmiescil:-)extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite to wszystko na 30m2 ! Rozmieszczenie mieszkania bardzo dobre - a pomysł z sypialnią świetny,
    Pozdrawiam i zapraszam na Little Home Inspiration,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za zaproszenie, na bank wpadnę :-)

      Usuń
  4. świetne mieszkanie - jedyne czego mi tylko brakuje to większa lodówka, poza tym idealne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łózko - moje marzenie :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Proste, przyjemne, Ikeowskie i tanie. Gdyby wszystkie kawalerki w naszych blokach tak wyglądały. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te szarości są piękne. Mieszkanko jak malowane. Tapeta w sypialni świetna i te piórka, takie proste a takie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! I ta przestrzeń wygospodarowana i te kolory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to jest, że to co proste i nie skomplikowane jest takie urocze :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Mmmm... te szarości:) też mam nie fazę ostatnio:) Zapraszam do obejrzenia dziś u mnie sypialni z szarą ścianą! http://mieszkacpieknie.blogspot.com/2014/01/50-odcieni-szarosci-50-shades-of-grey.html

    OdpowiedzUsuń