wtorek, 18 lutego 2014

Kawalerka 114

Kawalerka 34












9 komentarzy:

  1. Super,takie optymistyczne mieszkanko...tylko to łóżko w salonie średnio mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory są cudowne i dzięki temu mieszkanie znalazło się u mnie na blogu.....;-)
      mi też łóżko nie pasuje w salonie!!!
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Supperr kawalerkaa!!
    http://wholelifeinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki
      na bank wpadnę z odwiedzinami :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. kuchnia bardzo sympatyczna:))))

    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie zastanawia, co ci skandynawowie tak uparli się aby łóżko do spania ustawiać obok kanapy, jak można zrobić kącik sypialny zamiast kuchni.... chyba dużo gotują :o)))) i nie chcą zapachów kuchennych w saloniku.

    A poza tym strasznie podoba mi się ich umiłowanie do minimalizmu, żadnej graciarni, badziewiarni i i zbędnych meblościanek... jak patrzę na nasze mieszkania do wynajęcia czy sprzedaży to meblościanki królują, chyba jeszcze nie nauczyliśmy się aby przestać chomikować, bo teraz wszystko już można spokojnie nabyć :o))))

    hmmm, chyba na wiosnę "przewietrzę" mieszkanie :o)))

    Pozdrawiam
    Ania
    http://sweetdreamsanddots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie przepadam za łóżkiem w salonie - mam wrażenie bałaganu

      ale kolory uważam za cudne, i już mi po głowie chodzą takie zasłonki do mojego maleństwa
      pozdrawiam:-)

      Usuń