poniedziałek, 17 marca 2014

Kawalerka 122 - Szkło

Kawalerka 34













9 komentarzy:

  1. Piękne - mimo, że niewielkich rozmiarów jest w nim wszystko co lubię - odpowiednia wysokość pomieszczeń, duże okna, kominek (!!!), dużo bieli :-))
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa aranżacja. Szczególnie podoba mi się oddzielenie sypialni szybą, dzięki temu jest z niej widok na zewnątrz i wpada światło. Bardzo ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mieszkanko! Zupełnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego,aż mnie zatkało! Stwierdzam,że my Polacy jesteśmy jeszcze daleko za murzynami z aranżacją na małej przestrzeni ;P Skandynawowie mają to we krwi :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny projekt. Dawno nie widziałam tak dobrze zaprojektowanego wnętrza.
    Pozdrawiam :))) .s

    OdpowiedzUsuń
  6. Okna, drzwi cudowne, reszta poza kolorem nie moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i wnętrza Mam tylko wrażenie, że wprawione ręka i oko fotografa dodały mu dodatkowego uroku dzięki odpowiednim ujęciom. Tak czy inaczej efekt bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze zrobione zdjęcie to połowa sukcesu.....
      pozdrawiam

      Usuń