środa, 12 marca 2014

Kobieco

Mieszkanie 39









10 komentarzy:

  1. Ślicznie, bardzo kobieco, klimatycznie. Ale nie wiem, czy facet mieszkający z tą kobietą odnalazł by się w tym mieszkanku:-).
    Pozdrawiam. Viola.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się i to bardzo (aż sama sobie się dziwię;-) ) mimo, że nie czarno-biało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też bardzo do gustu przypadło..... :-)

      Usuń
  3. lustro za kanapą jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe mieszkanie, z fajnymi, oryginalnymi elementami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustro jest fantastyczne i daje świetny efekt. Sypialnia również bardzo mi się podoba, jest przyjemna dla oka i przytulna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachwyciły mnie zasłony w sypialni, dla mnie bajka :-)

      Usuń
  6. Mieszkanko małe, ale dzięki temu urokliwe. Ciekawie urządzone, od razu można je polubić. Mieszkać pewnie też się dobrze w nim mieszka. Dedykowane dla kobiety - to na pewno daje się zauważyć we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń