wtorek, 27 maja 2014

Wiejska chata na 40 m² ;-)

Mieszkanie 40 m²
















7 komentarzy:

  1. Grunt to mieć plan i zrealizować go bez względu na metraż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to mieszkanko. Kuchnia jest rewelacyjna. Piękne jak mieszkanie zmienia klimat w zależności od pory dnia. Wieczorem jest bardzo przytulnie, a w dzień jasno, widno i świeżo. Nie bardzo rozumiem i nie przemawia do mnie tylko ta rynna w sypialni. Jakoś nie wpisuje mi się w całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego! Oderwać oczu nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się i to BARDZO. Świetnie urządzone!

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzwi szafy! Mieliśmy kiedyś takie drzwi do garażu :) Super, że można otworzyć szafę na całą szerokość. Gorzej, że potrzeba do tego dużej powierzchni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kuchnia.Szukam takich rozwązań by nad kuchenką nie wisiały szafki ,które wymagają dokładnego mycia przynajmniej raz w miesiącu,chyba ,że kuchnia jest urzytkowana bardzo rzadko.Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wnętrze! strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń