wtorek, 5 sierpnia 2014

Kawalerka 171

Kawalerka 34 m²


















6 komentarzy:

  1. Podoba mi się umieszczenie pralki pod zlewem. Nigdy jej tam dotąd nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle sztuką jest zrobić tak wiele, mając tak niewiele miejsca. Ścisnąć wszystko w jedno, współgrającą całość.. Kuchnia, pokój, łazienka.. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to łóżko, osadzone na szafkach obłędną narzutą chyba stanie się moją nową obsesją - styl połączony z funkcjonalnością - coś pięknego. Reszt trafia do mojego skoroszytu inspirujących zdjęć, wielkie dzięki za kompilację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na tę kawalerkę! Piękne wyposażenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemskie to łóżko. Takie pomysły mi się podobają - gdzie łóżko jest sprytnie ukryte i oddzielone od reszty mieszkania:)

    OdpowiedzUsuń