czwartek, 7 sierpnia 2014

Kolorowa moc

Mieszkanie 51 m²













9 komentarzy:

  1. bajeczne wnętrze, przestrzeń to coś co z mężem sobie cenimy najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pomieszczenia. Zwykle nie podoba mi się różnorodność kolorystyczna, ale w tym wypadku wszytsko się ze sobą komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchnia wygląda wspaniale! Kilka dodatków w mocnych akcentach kolorystycznych potrafi sprawić cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ciekawe, nie powiem... Jeszcze parę niuansów od siebie bym dodał i byłoby dla mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twojego bloga i prezentacje tych cudnych mieszkanek o malutkich metrażach ... to moja lektura obowiązkowa... żeby tak w Polsce prezentować mieszkania na sprzedaż daleka droga - pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zaaranżowanie mieszkanie! Kuchnia z cegłą - miodzio! W ogóle okno w kuchni - marzenie! Nasz metraż to także 51 m2. ale zupełnie inny efekt. To mieszkanie wydaje się takie duże!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Jest jedno co mnie troszkę razi - brak listwy maskującej dół mebli w kuchni. To dlatego, że nie podobają mi się te nogi z Ikei, dziwnie to wygląda. My zamaskowaliśmy też ze względu na kurz i okruszki (jak to w kuchni), które zapewne zbierałyby się pod meblami.

    OdpowiedzUsuń