wtorek, 23 września 2014

Kawalerka 190

Kawalerka 16













11 komentarzy:

  1. Nieprawdopodobne ile się zmieściło na 16 m2, jestem pod wrażeniem wykorzystania miejsca :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałem się w tej kawalerce, to niesamowite jak pięknie można urządzić takie małe mieszkanko.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio.... żółty kolor wykorzystany we wnętrzach bardzo przypadł mi do gustu...planuję kupić żółte krzesła do jadalni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prześlij zdjęcia, chętnie zobaczę :-)

      Usuń
  4. Ojej, nie sądziłam, ze można w taki sposób urządzić tak mikroskopijne mieszkanie. Taki wystrój pozwala chyba zapomnieć o małym metrażu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie pomyślała że można tak dobrze urządzić tak małe mieszkanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i że ciemny kolor tak się dobrze sprawdzi w tej mikroskopijnej przestrzeni

      Usuń
  6. Kolejna porcja ciekawych i zaskakujacych aranżacji. Bardzo lubie Twojego bloga, bez zbędnych słów- same zdjęcia:) idealne miejsce dla poszukujących inspiracji, jak ja:)

    OdpowiedzUsuń