sobota, 4 października 2014

Fotel - podejście nr 3

Fotel !!! 
Mam świra na tym punkcie!
Do tematu podchodziłam już dwa razy, jak wszystko dobrze się ułoży to będzie podejście ostatnie!
Początkowo dopadły mnie fotele kwieciste: http://kaskab.blogspot.com/2012/10/ukwiecony-fotel.html, następnie fotele rozkładane: http://kaskab.blogspot.com/2013/01/fotele-kolejne-podejscie-do-tematu.html i tak mnie zauroczyły, że ciągle szukam czegoś dla siebie, czegoś co rozwiąże problem małego mieszkanie i niespodziewanego (lub spodziewanego) gościa.

Moje ostatnie znalezisko, moje cudeńko: 
Fotel rozkładany WINGS proj.Kasia Szarek 
źródło: fotel-rozkladany


 

 
oraz całkiem inne cudeńko podpatrzone na stronie: www.kolorowychsnow.pl








kolorowychsnow.pl

 








11 komentarzy:

  1. Super, szczególnie sposób rozkładnia mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. u mnie to konieczność - materac nie specjalnie sprawdza się dla gościa a taki fotel może być dobrą alternatywą, szczególnie, że jeden u mnie stoi i zajmuje miejsce a tak mógłby stać i jeszcze się rozkładać :-)
      ale kolory wybrałabym inne !
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Ojaa, wzory tych pierwszych są po prostu świetne, ale i tak wybrałabym ten drugi model - wydaje mi się "przytulniejszy" ;) Szkoda, że mnie nie stać na to cudo! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi sie marzy taki duży, wygodny i miękki fotel!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje poszukiwania idealnego fotela trwają już kilka lat i wciąż nie mogę zdecydować się na żaden konkretny. Zastanawiam się nad takim stylizowanym "uszatkiem" lub nowoczesnym i prostym - czyli dwie skrajności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam obecnie wiklinowy - ale to nie był dobry wybór
      teraz chciałabym miękki, cieplutki.....

      Usuń