poniedziałek, 6 października 2014

Kawalerka 193

Kawalerka 32











8 komentarzy:

  1. Jakie ładne! Małe,a le bardzo dobrze urządzone i o świetnym rozkładzie. Ja szukając u nas mieszkania nie natrafiłam jeszcze na podobny rozkład.

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie rozkład tego mieszkania jest niecodzienny. Ale najbardziej podobają mi się tu kolory! Są bosko dobrane i pięknie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie kolory w tym mieszkaniu kojarzą się z ciepłem i bardzo przypominają mi te które mam u siebie w mieszkaniu (kawalerce) :-)

      Usuń
  3. jakoś nie bardzo trafia do mnie kolor mebli w tym aneksie kuchennym... ale to pewnie kwestia gustu. za to pomysł z tym zegarem jest super, ciekawa jestem gdzie można takie coś dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam w sprzedaży podobne cuda - to się nakleja i już :-)

      Usuń
  4. Along with the car sales, the Japanese used car sellers also supply the dismantled parts of the vehicles
    in cube containers of size 20ft or 40 ft.
    Driven aggressively, the cars will run out of power in about 30 minutes.

    It includes 4 different frequencies so you can race against your friends.

    OdpowiedzUsuń
  5. The remote control includes 3 different frequencies, and you can operate the car from up to 8 meters.

    Producing a very light car will drop its fuel consumption, and oil companies will not appreciate this.
    00 per gallon, depending on market prices, but
    that is a good benchmark.

    OdpowiedzUsuń
  6. The warranties for some branded cars may go up to 3 or 4
    years depending on the model. Now you will soon forget about key-fobs as well since new biometric
    revolution is going to allow you to enter your car with your fingerprint, face detection or eyeball recognition. You can visit Monaco Motors for your classic car's regular check-up
    and you can also do your own daily car care so your vintage
    car will look as new and luxurious as ever.

    OdpowiedzUsuń