środa, 25 lutego 2015

Małe mieszkanie (238)

Małe mieszkanie 36











10 komentarzy:

  1. Jak widać można urządzić małe mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na zdjęcia nigdy nie pomyślałbym, że to tak małe mieszkanko. Świetnie urządzone :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo dobrze urządzone. Zastanawiałem się rok temu nad kupnem mieszkania 34m2, ale stwierdziłem, że niczego w nim nie zmieszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo praktycznie i ładnie urządzone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sypialnia, salon z jadalnią, kuchnia, łazienka i przedpokój w 36m2? To nie żart? Jestem w szoku. Zapraszam na moją stronę, na której dostępna jest szeroka oferta mebli na zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wszystko wygląda i nie mogę uwierzyć że to mieszkanie ma 36m2!! moje ma 45 a wydaje się o wiele mniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, zgadzam się z przedmówcą, mieszkanie wygląda na dużo większe, jest bardzo przestronne. Bardzo podobają mi się drewnopodobne kafle w przedpokoju, chyba, że są to panele? Poza tym, mieszkanie ma bardzo ciekawy układ.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie urządzone mieszkanie. Chociaż zastanawiam się, czy łóżko w przestrzeni przechodniej, zaraz koło aneksu kuchenne to dobry pomysł? Pościel nie przechodzi zapachem smażeniny? Cóż, pomysł jest... oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Praktycznie i ładnie urządzone mieszkanie, gratuluje smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie spotkałem się jeszcze z tak perfekcyjnie zaaranżowaną przestrzenią. Tak się składa, że sam przymierzam się do remontu, więc Twój projekt będzie dla mnie inspiracją. Najbardziej podoba mi się parkiet w Twoim salonie - nie ma lepszej podłogi!

    OdpowiedzUsuń