poniedziałek, 23 marca 2015

Kawalerka 245

Kawalerka 37 m²















8 komentarzy:

  1. Piękna kolorystyka, i ta kuchenka genialna! Mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep Feeby.pl (czyt. FIBI) stworzyliśmy dla każdego kto uważa, że obrazy na ścianę nadają wnętrzu jakości. Duży wybór obrazów zadowoli każdego zainteresowanego upiększaniem. Kup obraz na płótnie, w ramie MDF lub plakat w ramie. Wybierz z setek motywów, w kategoriach takich jak: obrazy do sypialni, salonu, kuchni lub dla dzieci. Zamów też ozdobne ramki na swoje zdjęcia lub plakaty, aby dodać pokojowi uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekła mnie kuchnia :) wszystko ze sobą współgra :) Fajna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i slowo kawalerka przestaje sie zle kojarzyc

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze rozmieszczone pomieszczenia.
    Zapraszam na moją stronę internetową, na której dostępna jest oferta różnego rodzaju kominków

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie urzekło całe mieszkanie, mimo że malutkie wygląda na dużą chałupę, a być może temu mi się podobają takie mieszkania że są na biało, a sam mieszkam w dziurze z wenge ;)

    OdpowiedzUsuń