czwartek, 23 kwietnia 2015

Kawalerka 255

Kawalerka 35 m²





 

 















12 komentarzy:

  1. uwielbiam szary z dodatkiem żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio szaleję na punkcie żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Salon i kuchnia są super, zwłaszcza kanapa jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za żółtym kolorem w pomieszczeniach ale tutaj prezentuje się świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zagospodarowane miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie kawalerka idealna!! pierwszy chyba raz widzę tak dobrze zagospodarowane miejsce i z osobną sypialnią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie:)
    I u mnie pojawił się żółty kolor,,,!

    OdpowiedzUsuń
  8. bo i pączki najzdrowsze są smażone na smalcu z odrobiną alkoholu. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie. Idealnie,nawet mała garderoba, zasłony zwróciły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Być może niewielka, ale jakże przytulna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna po prostu świetna.
    o takiej kawalerce właśnie marzyłam jak byłam młodsza.
    teraz chcemy z mężem kupić kraków nowe mieszkania ale kolorystykę żółtego na pewno wprowadzimy ! Wygląda mega dobrze !

    OdpowiedzUsuń