środa, 10 czerwca 2015

Kawalerka 268

Kawalerka 25 m²















7 komentarzy:

  1. Dzień dobry,
    Wnętrza bardzo klimatyczne i przytulne, ale kolejny raz (kolejne mieszkanie) rzuca mi się w oczy trochę nielogiczny kierunek otwierania lodówki.
    wiem, wiem, mam skrzywienie pod względem ergonomii i rozmieszczenia urządzeń w kuchni.
    W tej też mi brakuje "magicznego trójkąta" - lodówka, zlewozmywak, płyta grzewcza.
    No ale i bez tego chciałabym być tak konsekwentna przy aranżowaniu mojego "m".
    pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ogromną ciekawością oglądam zdjęcia tych kawalerek i zawsze jestem w szoku porównując zdjęcia z metrażem. Są one robione w taki sposób , który wypacza rzeczywistość. Obecnie urządzam 30 metrową kawalerkę .....i tam nie ma tyle miejsca co na prezentowanych zdjęciach....fotoschop działa cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) chyba mam podobne odczucie (mieszkając na 37 metrach)

      Ale i tak miło popatrzeć na te "cuda" fotoshopowe
      :-P

      Usuń
    2. hej:-) ale czyż te zdjęcia nie są piękne :-)

      Usuń
    3. posiadam 32 m² i jeszcze nie mam w sobie tyle odwagi aby pokazać swoje "maleństwo" w całej okazałości.....może nastąpi ten dzień

      na zdjęciach też wygląda na duże :-)

      Usuń
    4. no i skłamałam!!! "maleństwo" pokazałam już światu ok 2012 r. czyli na samym początku zmagań dekoratorskich (chyba za mocne słowo) i to mogę Wam pokazać a na resztę zbiorę się w sobie za jakiś czas
      link do: http://deccoria.pl/galeria/foto,id,70222,880494,1,moje-malenstwo-lekkie-zmiany.html

      Usuń
    5. Dzień dobry!
      Ależ oczywiście że te maleństwa są piękne :) i bardzo inspirujące! Szczerze - wielokrotnie podglądając publikowane mieszkania znajduję coś dla siebie i dla mojego "maluszka" - i o to chyba chodzi :)
      Nie wszystko musi mi się podobać, ale nie przechodzę obojętnie, bo to co mam też jest dalekie od ideału :)
      pozdrawiam,
      K.

      Usuń