piątek, 18 marca 2016

Małe mieszkanie Nr 332

Mieszkanie 45 m²
www.edwardpartners.se













5 komentarzy:

  1. Kasiu, pozwól, że zacznę od laudacji - Twego bloga uwielbiam!
    A moja prośba brzmi czy mogłabyś zaznaczać, które z prezentowanych mieszkań jest rzeczywiste a które istnieje tylko w sketch up-ie. Jestem tego bardzo ciekawa a nie zawsze jestem się w stanie rozeznać.
    Pzdr. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 95% mieszkań to autentyki (trochę podrasowane do zdjęć)
      jednak obiecuję, że projekty i wizualizację będę zaznaczać :-)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. O dziękuję! A.

      Usuń
  2. Ja też nie mogę doczekać się kolejnych wpisów. Czeka mnie za rok urządzenie kawalerki i z Twojego bloga czerpię inspirację. Nie ustawaj w poszukiwaniu cudownych mieszkań w formacie mini :) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba, że zakupię większy metraż :-) to wtedy nieuniknione, że pojawią się i większe powierzchnie ;-)
      ale to daleka droga ......
      buziaki

      Usuń